Zapytanie: TEACH LEARN MED
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy

| * | Nowe wyszukiwanie
1/2

Autorzy: Agnieszka Pawełczyk, Magdalena Kotlicka-Antczak, Aleksandra Chmielińska, Tomasz Pawełczyk, Jolanta Rabe-Jabłońska.
Tytuł: Temperament Traits and Preference for Surgical or Nonsurgical Specialties in Year 6 Medical Students
Czasopismo: Teach Learn Med
Szczegóły: 2014 : Vol. 26, nr 4, s. 387-392, tab., bibliogr., Sum.
ISSN: 1040-1334
Typ publikacji: ZA
Typ publikacji: A
Język publikacji: EN, 0
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.659
Punktacja Min. Nauki: 20.000
Praca afiliowana przez UMED
DOI:

2/2
Autorzy: Agnieszka Pawełczyk, Tomasz Pawełczyk, Jolanta Rabe-Jabłońska.
Tytuł: Medical Students Hierarchy of Values and Sense of Responsibility.
Czasopismo: Teach Learn Med
Szczegóły: 2012 : Vol. 24, nr 3, s. 211-214, tab., bibliogr.
ISSN: 1040-1334
Typ publikacji: ZA
Typ publikacji: A
Język publikacji: EN, 0
Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.935
Punktacja Min. Nauki: 25.000
Praca afiliowana przez UMED

  Wyświetl ponownie stosując format: Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Centrum Informacyjno-Biblioteczne UMED w Łodzi